Webinary narzędziowe: Efektywne Kampanie Programmatic

Jak dzięki nowoczesnym narzędziom do reklamy programmatic realizować efektywne, skuteczne kampanie reklamowe, a także poprawnie mierzyć ich wyniki? IAB Polska zaprasza na pierwszy cykl webinarów o narzędziach w reklamie programatycznej.

Wydarzenie jest tworzone przez ekspertów z Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska na co dzień zajmujących się reklamą online. Podczas tego cyklu poznasz od podstaw sposób działania narzędzi i możliwości ich wykorzystania w Twojej codziennej pracy oraz nauczysz się, jak wybrać i jak używać platform programatycznych.

Każdy z 9 odcinków będzie dotyczyć innego narzędzia służącego do zakupu lub sprzedaży reklamy w modelu programmatic.

Na każdy odcinek obowiązuje bezpłatna rejestracja. Uwaga. Webinary nie są nagrywane i nie będzie można obejrzeć ich w przyszłości.

Dla kogo jest ten cykl?

Webinary narzędziowe Programmatic przeznaczone są zarówno dla osób zarządzających, zajmujących się przygotowaniem strategii marketingowej w firmie, jak i dla pracowników, którzy na co dzień planują i realizują kampanie dla poszczególnych produktów. Cykl kierujemy również do wszystkich, którzy chcą poszerzać swoją wiedzę z obszaru programmatic.

W szczególności zapraszamy: osoby odpowiedzialne za działania marketingowe online, managerów reprezentujących zarówno klientów, jak i agencje i wydawców, przedstawicieli małych, średnich i dużych przedsiębiorstw

Zarejestruj się na nadchodzące webinary:
Webinar 6.:  TBA

Data: 13.06.2024, 11:00
Prowadzący: tba

Webinar 7.: TBA

Data: 27.06.2024, 11:00
Prowadzący: tba

Webinar 8.: TBA

Data: 11.07.2024, 11:00
Prowadzący: tba

Webinar 9.: TBA

Data: 25.07.2024, 11:00
Prowadzący: tba

Webinary są objęte akredytacją DIMAQ. Za udział w każdym webinarze posiadacze certyfikatów otrzymują 2 punkty recertyfikacyjne.
Partnerem technologicznym jest LiveWebinar.

Webinary, które już się odbyły:

Webinar 1.:  Adform w akcji: praktyczny warsztat dla marketerów i pasjonatów adtechu

Data: 08.02.2024, 11:00
Prowadzący: 
Maja Smolarek, Platform Solutions Consultant, Adform
Jacek Wąs, Director of Customer Success CEE, Adform

Opis:  Poznaj możliwości DSP Adform podczas godzinnego warsztatu. Skupimy się na tym, w jaki sposób ustawia się kampanię dla konkretnych KPI i za pomocą których funkcji można później zwiększać jej efektywność.

Webinar 2.:  Prezentacja platformy Hybrid DSP         

Data: 13.02.2024, 11:00

Prowadzący:
Andrzej Goleta, CPO Europe, Hybrid
Maciej Marczak, Team Leader of Traffic Department Poland, Hybrid

Opis:  Prezentacja platformy i narzędzi służących do prowadzenia i zarządzania kampaniami reklamowymi.

Webinar 4.: Odkryj potęgę Display & Video 360

Data: 11.04.2024, 11:00

Prowadzący:

Marta Kusowska, Google Marketing Platform Expert, Full Stack Experts
Kamil Glenszczyk, Manager Display & Video 360, Google
Ewelina Palej O’Grady, Manager Display & Video 360, Google

Opis:

Dowiedz się, jak wykorzystać pełnię potencjału w kampaniach reklamowych i osiągnij niebywałe wyniki dzięki optymalnej strategii konsolidacji mediów. Porównamy również funkcje DV360 i Google Ads oraz pokażemy innowacyjne możliwości kreatywne dostępne w obrębie Display & Video 360!

Webinar 5.:  Equativ Buyer Connect – poznaj zalety curated marketplace.

Data: 25.04.2024, 11:00
Prowadzący:

Marcin Czachorowski
Director, Demand Partnerships CEE Equativ

Opis:

Poznaj przyszłość programmatic: platformę curation – Equativ Buyer Connect – która łączy wydawców, reklamodawców oraz dostawców danych. Dowiedz się czym jest curated marketplace i jak może ci pomóc prowadzić działania programmatic.