Webinary narzędziowe: Efektywne Kampanie Programmatic
Jak dzięki nowoczesnym narzędziom do reklamy programmatic realizować efektywne, skuteczne kampanie reklamowe, a także poprawnie mierzyć ich wyniki? IAB Polska zaprasza na pierwszy cykl webinarów o narzędziach w reklamie programatycznej.
Wydarzenie jest tworzone przez ekspertów z Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska na co dzień zajmujących się reklamą online. Podczas tego cyklu poznasz od podstaw sposób działania narzędzi i możliwości ich wykorzystania w Twojej codziennej pracy oraz nauczysz się, jak wybrać i jak używać platform programatycznych.
Każdy z 9 odcinków będzie dotyczyć innego narzędzia służącego do zakupu lub sprzedaży reklamy w modelu programmatic.
Na każdy odcinek obowiązuje bezpłatna rejestracja. Uwaga. Webinary nie są nagrywane i nie będzie można obejrzeć ich w przyszłości.
Dla kogo jest ten cykl?
Webinary narzędziowe Programmatic przeznaczone są zarówno dla osób zarządzających, zajmujących się przygotowaniem strategii marketingowej w firmie, jak i dla pracowników, którzy na co dzień planują i realizują kampanie dla poszczególnych produktów. Cykl kierujemy również do wszystkich, którzy chcą poszerzać swoją wiedzę z obszaru programmatic.
W szczególności zapraszamy: osoby odpowiedzialne za działania marketingowe online, managerów reprezentujących zarówno klientów, jak i agencje i wydawców, przedstawicieli małych, średnich i dużych przedsiębiorstw
Zarejestruj się na nadchodzące webinary:
Partnerem technologicznym jest LiveWebinar.
Webinary, które już się odbyły:
Webinar 1.: Adform w akcji: praktyczny warsztat dla marketerów i pasjonatów adtechu
Data: 08.02.2024, 11:00
Prowadzący:
Maja Smolarek, Platform Solutions Consultant, Adform
Jacek Wąs, Director of Customer Success CEE, Adform
Opis: Poznaj możliwości DSP Adform podczas godzinnego warsztatu. Skupimy się na tym, w jaki sposób ustawia się kampanię dla konkretnych KPI i za pomocą których funkcji można później zwiększać jej efektywność.
Webinar 2.: Prezentacja platformy Hybrid DSP
Data: 13.02.2024, 11:00
Prowadzący:
Andrzej Goleta, CPO Europe, Hybrid
Maciej Marczak, Team Leader of Traffic Department Poland, Hybrid
Opis: Prezentacja platformy i narzędzi służących do prowadzenia i zarządzania kampaniami reklamowymi.
Webinar 4.: Odkryj potęgę Display & Video 360
Data: 11.04.2024, 11:00
Prowadzący:
Marta Kusowska, Google Marketing Platform Expert, Full Stack Experts
Kamil Glenszczyk, Manager Display & Video 360, Google
Ewelina Palej O’Grady, Manager Display & Video 360, Google
Opis:
Dowiedz się, jak wykorzystać pełnię potencjału w kampaniach reklamowych i osiągnij niebywałe wyniki dzięki optymalnej strategii konsolidacji mediów. Porównamy również funkcje DV360 i Google Ads oraz pokażemy innowacyjne możliwości kreatywne dostępne w obrębie Display & Video 360!
Webinar 5.: Equativ Buyer Connect – poznaj zalety curated marketplace.
Data: 25.04.2024, 11:00
Prowadzący:
Marcin Czachorowski
Director, Demand Partnerships CEE Equativ
Opis:
Poznaj przyszłość programmatic: platformę curation – Equativ Buyer Connect – która łączy wydawców, reklamodawców oraz dostawców danych. Dowiedz się czym jest curated marketplace i jak może ci pomóc prowadzić działania programmatic.