Włodzimierz Schmidt i Robert Wielgo ponownie wybrani do władz Rady Reklamy

07/02/2025
Z radością informujemy, że podczas Walnego Zebrania Członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy przedstawiciele IAB Polska -Robert Wielgo i Włodzimierz Schmidt – zostali ponownie wybrani do pełnienia swoich dotychczasowych funkcji w strukturach organizacji na kolejną kadencję.

Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska oraz Członek Zarządu IAB Europe, ponownie objął funkcję członka Rady Nadzorczej Rady Reklamy. Z tą organizacją związany jest nieprzerwanie od 2013 roku – najpierw jako członek zarządu, a od 2021 roku jako członek Rady Nadzorczej. Od lat aktywnie działa na rzecz podnoszenia standardów w komunikacji marketingowej oraz rozwoju rynku reklamy cyfrowej w Polsce i Europie.

Robert Wielgo to CMO i członek zarządu IAB Polska, który kontynuuje swoją pracę jako członek zarządu Rady Reklamy. Z organizacją związany jest od lat – w latach 2021–2023 pełnił również funkcję Prezesa Zarządu Rady Reklamy. W IAB Polska odpowiada m.in. za rozwój organizacji, komunikację marketingową oraz relacje z firmami członkowskimi. Jest ekspertem z wieloletnim doświadczeniem w branży reklamowej.

Rada Reklamy to organizacja branżowa, której celem jest propagowanie zasad etyki w reklamie i zapewnianie zgodności przekazów reklamowych z obowiązującymi normami. W ramach swoich działań Rada prowadzi m.in. Komisję Etyki Reklamy, rozpatrującą skargi konsumentów oraz firm na reklamy, które mogą naruszać Kodeks Etyki Reklamy. Organizacja aktywnie angażuje się również w edukację rynku i promowanie odpowiedzialnej komunikacji marketingowej.

Więcej informacji o działalności Rady Reklamy można znaleźć na stronie: https://radareklamy.pl

Gratulujemy Robertowi i Włodkowi powierzenia im tych ważnych ról na kolejną dwuletnią kadencję!

Czytaj także

Patronat IAB: „Quo vadis RODO? Quo vadis AI Act?”. Seminarium na UŁ

Patronat IAB: „Quo vadis RODO? Quo vadis AI Act?”. Seminarium na UŁ

Centrum Ochrony Danych Osobowych i Zarządzania Informacją Wydziału Prawa i Administracji UŁ zaprasza do udziału 9 grudnia br. w seminarium naukowym „Quo vadis RODO? Quo vadis AI Act? Czy Unia Europejska potrafi wspierać innowacyjność, jednocześnie chroniąc prawa podstawowe?”. Wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska

IAB Polska nawiązuje stałą współpracę z Wydziałem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego

IAB Polska nawiązuje stałą współpracę z Wydziałem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – właściciel programu certyfikacji DIMAQ – nawiązał stałą współpracę z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Nowe partnerstwo ma wzmocnić edukację cyfrową i wesprzeć przyszłych specjalistów w zdobywaniu aktualnej, praktycznej wiedzy dotyczącej marketingu cyfrowego i rynku mediów.