TIVIO Studio nową firmą członkowską IAB Polska

08/19/2025
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza TIVIO Studio - innowacyjny europejski startup medialno-technologiczny, specjalizujący się w dystrybucji treści wideo i narzędziach dla twórców, nadawców i operatorów, działający na kilku rynkach.

W Polsce TIVIO Studio wprowadza projekt Stargaze – platformę łączącą twórców internetowych z widzami na wszystkich ekranach, od internetu po telewizję, z innowacyjnymi formatami reklamowymi i szerokim zasięgiem.

Cieszymy się, że Tivio Studio dołączyło do grona członków IAB Polska. To ważny krok, który pozwala nam aktywnie uczestniczyć w tworzeniu standardów branżowych i współpracować z liderami rynku. Tivio Studio rozwija innowacyjne projekty mediowe i reklamowe, w tym m.in. Stargaze – platformę łączącą twórców internetowych z widzami na wszystkich ekranach.

Wierzymy, że wspólne działania w ramach członkostwa w IAB Polska będą sprzyjać rozwojowi innowacji oraz podnoszeniu jakości w sektorze mediów i telewizji. Jesteśmy otwarci na wymianę wiedzy, współpracę z partnerami oraz realizację wspólnych projektów w obszarze wideo i nowych technologii

– komentuje Łukasz Wysocki, VP Partnerships CEE, Tivio Studio.

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: „Quo vadis RODO? Quo vadis AI Act?”. Seminarium na UŁ

Patronat IAB: „Quo vadis RODO? Quo vadis AI Act?”. Seminarium na UŁ

Centrum Ochrony Danych Osobowych i Zarządzania Informacją Wydziału Prawa i Administracji UŁ zaprasza do udziału 9 grudnia br. w seminarium naukowym „Quo vadis RODO? Quo vadis AI Act? Czy Unia Europejska potrafi wspierać innowacyjność, jednocześnie chroniąc prawa podstawowe?”. Wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska

IAB Polska nawiązuje stałą współpracę z Wydziałem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego

IAB Polska nawiązuje stałą współpracę z Wydziałem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – właściciel programu certyfikacji DIMAQ – nawiązał stałą współpracę z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Nowe partnerstwo ma wzmocnić edukację cyfrową i wesprzeć przyszłych specjalistów w zdobywaniu aktualnej, praktycznej wiedzy dotyczącej marketingu cyfrowego i rynku mediów.