Strategia komunikacji zintegrowanej. Weź udział w badaniu!

03/04/2020
W imieniu przedstawicieli Grupy Roboczej PR IAB Polska zachęcamy do udziału w badaniu dotyczącym strategii komunikacji zintegrowanej. Ankietę kierujemy do przedstawicieli szeroko pojętej komunikacji i marketingu.

Jeśli zawodowo jesteś związany z marketingiem i komunikacją, jesteś przedstawicielem reklamodawcy, wydawcy, domu mediowego, agencji reklamowej, agencji PR, sieci reklamy internetowej, zapraszamy do udziału! Jeśli znasz osoby reprezentujące powyższe specjalizacje, podaj zaproszenie dalej.

Celem badania jest poznanie opinii specjalistów związanych z szeroko pojętym marketingiem i komunikacją na temat budowania strategii komunikacji zintegrowanej

Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie zajmie około 15 minut. Badanie trwa do 18 marca 2020. Serdecznie zapraszamy do udziału!

Czytaj także

Patronat IAB: Medialna siła marki – praktyczny przewodnik dla PR-owców i marketerów

Patronat IAB: Medialna siła marki – praktyczny przewodnik dla PR-owców i marketerów

Instytutu Monitorowania Mediów właśnie opublikował e-book pt. „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego. Publikacja to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. IAB Polska został patronem honorowym tej publikacjI.

Poznaj kalendarz eventów IAB Polska na 2025 rok!

Poznaj kalendarz eventów IAB Polska na 2025 rok!

Ogłaszamy mocno wyczekiwany pod koniec każdego roku roku plan wydarzeń IAB Polska na rok kolejny. W 2025 przygotowaliśmy aż 11 mocnych branżowych eventów. Wpisz je do swojego kalendarza i bądź z nami.

The MGMT dołącza do IAB Polska

The MGMT dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza The MGMT, agencja zajmująca się kompleksowym managementem Twórców internetowych, oferująca indywidualne podejście i innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.