Rekordowa liczba zgłoszeń na FORUM IAB 2019! Ponad 200 propozycji wystąpień.

02/19/2019
Zakończyliśmy zbieranie propozycji wystąpień na Forum IAB 2019: RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością. W tym roku wpłynęła rekordowa liczba ponad 200 zgłoszeń.

Zakończyliśmy zbieranie propozycji wystąpień na Forum IAB 2019: RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością. W tym roku wpłynęła rekordowa liczba ponad 200 zgłoszeń. Teraz przed  Radą Programową kolejne trudne zadanie – wybór tych, które zostaną zaprezentowane 5-6 czerwca w Warszawie.

Tegoroczna edycja najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w Polsce upłynie pod hasłem RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością. Co to oznacza? Ostatnie lata to testowanie rozwiązań i koncentrowanie się na innowacjach oraz szukanie metod, które działają. Zarówno my, jak i nasi prezesi czy dyrektorzy finansowi, zwiększyliśmy swoją świadomość rynku, a to wszystko dzięki zebranemu doświadczeniu oraz łatwiejszemu dostępowi do danych, badań i monitoringu działań digitalowych. Znamy już wartość oceniania efektywności swojej pracy i uważamy, że wzrost definiuje sukces.  Jak rosnąć – jeśli chodzi o procesy, trendy, narzędzia, kampanie, modele reklamowe i biznesowe, organizacje czy też nasz rozwój osobisty? O tym powiedzą prelegenci Forum IAB 2019.

Właśnie zakończyliśmy przyjmowanie propozycji wystąpień z imponującym wynikiem ponad 200 zgłoszeń. Teraz kolejny etap – wybór tych, które zostaną zaprezentowane podczas konferencji. To zadanie Rady Programowej, składającej się z 44 ekspertów polskiego rynku marketingowego. Pod przewodnictwem Agnieszki Parfienowicz, Partner, Digital, Mindshare, wkrótce podejmą decyzję o tym, które wystąpienia znajdą się w agendzie tegorocznej edycji Forum IAB.

Niebawem także uruchomimy sprzedaż biletów na wydarzenie w ofercie EARLY BIRDS.

Więcej na: https://forumiab.pl/

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.