Premiera interaktywnej publikacji pt. Digital Transformation Playbook przygotowanej przez IAB Europe

12/16/2019
Miło nam ogłosić, iż interaktywny poradnik w formie e-booka na temat cyfrowej transformacji stworzony przez IAB Europe ujrzał światło dzienne. Ewa Opach, Dyrektor ds. edukacji i certyfikacji w IAB Polska była członkiem Komitetu Merytorycznego tej publikacji.
Miło nam ogłosić, iż interaktywny poradnik w formie e-booka na temat cyfrowej transformacji stworzony przez IAB Europe ujrzał światło dzienne. Ewa Opach, Dyrektor ds. edukacji i certyfikacji w IAB Polska była członkiem Komitetu Merytorycznego tej publikacji.

„Z ramienia IAB Polska jestem członkiem Education&Training Committee w IAB Europe i miałam przyjemność współtworzyć Digital Transformation Playbook, który nakreśla kluczowe kroki cyfrowej transformacji. Struktura Playbooka ułatwia jego przeglądanie, podzielona jest na sekcje: definiowanie transformacji cyfrowej, pomiar dojrzałości cyfrowej organizacji, transformacja cyfrowa krok po kroku i finalnie wskazówki ekspertów.

W publikacji można znaleźć różnorodne treści, takie jak: opinie, materiały w stylu “white paper”, treści blogerskie, wywiady, materiały video, kejsy prezentujące konkretne rozwiązania oraz animowane prezentacje. Treści te przygotowały firmy zrzeszone w europejskich IABach oraz członkowie IAB Europe.

Jestem szczególnie dumna, bo w Playbooku znajdziecie materiały aż dziewięciu firm członkowskich IAB Polska.” – mówi Ewa Opach.

Digital Transformation Playbook to źródło informacji, którego celem jest pomoc w ukierunkowaniu wysiłków organizacji z dowolnej branży na drodze do transformacji cyfrowej. Założeniem twórców jest regularna aktualizacja i udoskonalanie publikacji, warto zatem być na bieżąco z przyszłymi wznowieniami.

Poradnik można przeglądać za pomocą przeglądarki lub pobrać z formacie PDF ze strony IAB Europe.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.