Premiera interaktywnej publikacji pt. Digital Transformation Playbook przygotowanej przez IAB Europe

12/16/2019
Miło nam ogłosić, iż interaktywny poradnik w formie e-booka na temat cyfrowej transformacji stworzony przez IAB Europe ujrzał światło dzienne. Ewa Opach, Dyrektor ds. edukacji i certyfikacji w IAB Polska była członkiem Komitetu Merytorycznego tej publikacji.
Miło nam ogłosić, iż interaktywny poradnik w formie e-booka na temat cyfrowej transformacji stworzony przez IAB Europe ujrzał światło dzienne. Ewa Opach, Dyrektor ds. edukacji i certyfikacji w IAB Polska była członkiem Komitetu Merytorycznego tej publikacji.

“Z ramienia IAB Polska jestem członkiem Education&Training Committee w IAB Europe i miałam przyjemność współtworzyć Digital Transformation Playbook, który nakreśla kluczowe kroki cyfrowej transformacji. Struktura Playbooka ułatwia jego przeglądanie, podzielona jest na sekcje: definiowanie transformacji cyfrowej, pomiar dojrzałości cyfrowej organizacji, transformacja cyfrowa krok po kroku i finalnie wskazówki ekspertów.

W publikacji można znaleźć różnorodne treści, takie jak: opinie, materiały w stylu “white paper”, treści blogerskie, wywiady, materiały video, kejsy prezentujące konkretne rozwiązania oraz animowane prezentacje. Treści te przygotowały firmy zrzeszone w europejskich IABach oraz członkowie IAB Europe.

Jestem szczególnie dumna, bo w Playbooku znajdziecie materiały aż dziewięciu firm członkowskich IAB Polska.” – mówi Ewa Opach.

Digital Transformation Playbook to źródło informacji, którego celem jest pomoc w ukierunkowaniu wysiłków organizacji z dowolnej branży na drodze do transformacji cyfrowej. Założeniem twórców jest regularna aktualizacja i udoskonalanie publikacji, warto zatem być na bieżąco z przyszłymi wznowieniami.

Poradnik można przeglądać za pomocą przeglądarki lub pobrać z formacie PDF ze strony IAB Europe.

Czytaj także

Rada Sektorowa: przystępujemy do konkursu na dalszą działalność inicjatywy

Rada Sektorowa: przystępujemy do konkursu na dalszą działalność inicjatywy

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, kontynuując dotychczasową działalność Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, zamierza przystąpić do konkursu organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w celu uzyskania możliwości organizacji i prowadzenia Rady w kolejnych latach.