Patronat IAB: WE!RE Gamers Marketing Talks vol.1

08/26/2022
WE!RE Gamers Marketing Talks to cykl konferencyjny złożony z paneli dyskusyjnych i webinarów dedykowany branży gamingowej, game dev’om i marketerom. Powstał z inicjatywy agencji gaming influencer marketingu WE!RE Fantasy, której celem jest redefinicja gaming marketingu poprzez wdrażanie kreatywnych i unikalnych kampanii angażujących twórców i ich społeczności.

Na świecie jest prawie 3 miliardy graczy, a liczba ta stale rośnie. Gaming to najbardziej interaktywna i angażująca forma rozrywki o ogromnej skali i z wielkim potencjałem wzrostu. Powstaje wiele nowych gier, które bez odpowiednich kampanii nie są tymi pierwszego wyboru, a niejednokrotnie to bardzo ciekawe tytuły. Również wiele marek chce reklamować się wśród fanów gier wideo, ale nie wie, jak postawić pierwsze kroki, by efektywnie dotrzeć do społeczności.

Z myślą właśnie o tych pytaniach powstał cykl WE!RE Gamers Marketing Talks, którego celem będzie przybliżenie tematyki gaming marketingu, komunikacji z mediami, user acquisition, influencer marketingu i tematyki związanej z prawnymi aspektami.

Pierwsze wydarzenie zaplanowane jest na dzień 8 września a tematem przewodnim będzie Storytelling in game advertising. Webinary o różnorodnej tematyce wygłoszą między innymi Kazimierz Merklejn, Huuuge Games; Paweł Hekman, Movie Games; redaktorzy CD-Action – Dawid Bojarski oraz Krzysztof Freudenberger, Agnieszka Karcz, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy oraz przedstawiciele WE!RE Fantasy.

 Rejestracja na webinary jest bezpłatna.Pełna agenda oraz szczegółowe informacje dostępne są pod adresem https://werefantasy.com/weregamers/.

 

Czytaj także

Patronat IAB Polska: 2. edycja raportu BuzzCenter „Power of AI”

Patronat IAB Polska: 2. edycja raportu BuzzCenter „Power of AI”

W Polsce coraz więcej firm dostrzega ogromny potencjał sztucznej inteligencji jako narzędzia wspierającego rozwój, automatyzację i optymalizację procesów. Wyniki najnowszego raportu „Power of AI” przeprowadzonego przez firmę BUZZcenter pokazują, że aż 77% respondentów wskazuje AI jako czynnik napędzający zmiany w ich działalności. Raport został objęty patronatem honorowym IAB Polska.