Patronat IAB: WE!RE Gamers Marketing Talks vol.1

08/26/2022
WE!RE Gamers Marketing Talks to cykl konferencyjny złożony z paneli dyskusyjnych i webinarów dedykowany branży gamingowej, game dev’om i marketerom. Powstał z inicjatywy agencji gaming influencer marketingu WE!RE Fantasy, której celem jest redefinicja gaming marketingu poprzez wdrażanie kreatywnych i unikalnych kampanii angażujących twórców i ich społeczności.

Na świecie jest prawie 3 miliardy graczy, a liczba ta stale rośnie. Gaming to najbardziej interaktywna i angażująca forma rozrywki o ogromnej skali i z wielkim potencjałem wzrostu. Powstaje wiele nowych gier, które bez odpowiednich kampanii nie są tymi pierwszego wyboru, a niejednokrotnie to bardzo ciekawe tytuły. Również wiele marek chce reklamować się wśród fanów gier wideo, ale nie wie, jak postawić pierwsze kroki, by efektywnie dotrzeć do społeczności.

Z myślą właśnie o tych pytaniach powstał cykl WE!RE Gamers Marketing Talks, którego celem będzie przybliżenie tematyki gaming marketingu, komunikacji z mediami, user acquisition, influencer marketingu i tematyki związanej z prawnymi aspektami.

Pierwsze wydarzenie zaplanowane jest na dzień 8 września a tematem przewodnim będzie Storytelling in game advertising. Webinary o różnorodnej tematyce wygłoszą między innymi Kazimierz Merklejn, Huuuge Games; Paweł Hekman, Movie Games; redaktorzy CD-Action – Dawid Bojarski oraz Krzysztof Freudenberger, Agnieszka Karcz, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy oraz przedstawiciele WE!RE Fantasy.

 Rejestracja na webinary jest bezpłatna.Pełna agenda oraz szczegółowe informacje dostępne są pod adresem https://werefantasy.com/weregamers/.

 

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.