Patronat IAB Polska: Przed nami 5. edycja E-commerce Trends Summit 2024

07/12/2024
Generuj rekordowe zyski i podbijaj nowe rynki – zachęca najnowsza edycja konferencji E-commerce Trends Summit, skierowanej do osób związanych ze sprzedażą online. Wydarzenie odbędzie się 19 września w formule hybrydowej w Centralnym Domu Technologii w Warszawie. Na scenie wystąpią zagraniczni i polscy eksperci (nazwiska już wkrótce!). Organizatorem jest ICAN Institute, lider branży executive education, a IAB Polska objął patronat nad tym wydarzeniem.

E-commerce Trends Summit 2024 to piąta edycja konferencji organizowanej co roku przez ICAN Institute, lidera branży executive education i wydawcy prestiżowych magazynów biznesowych. Wydarzenie odbędzie się 19 września 2024 r. w formule hybrydowej (stacjonarnie wraz z transmisją na żywo) i jest skierowane do osób zajmujących się zawodowo sprzedażą online i odpowiadających za ten obszar w firmie (specjaliści, menedżerzy, dyrektorzy, członkowie zarządów), prowadzących własne sklepy internetowe oraz zainteresowanych najnowszymi trendami i technologiami w e-commerce.

Tematyka wystąpień

Tegoroczna edycja skupi się na zagadnieniach związanych ze sztuczną inteligencją i jej zastosowaniem w e-commerce, zwłaszcza rozwiązaniami mniej oczywistymi niż ChatGPT czy MidJourney, personalizacją i customer expierence, a także wyzwaniami sprzedaży wielokanałowej i ekspansji zagranicznej.

Zaproszeni polscy i światowi eksperci odpowiedzą na pytania:

  • Trendy i przyszłość e-commerce: Co nas czeka w najbliższych latach?
  • Omnichannel: Integracja sprzedaży online i offline
  • Personalizacja w e-commerce: Jak lepiej zrozumieć i zadowolić klienta?
  • Logistyka i dostawy w e-commerce: Optymalizacja i innowacje
  • E-commerce na rynkach międzynarodowych: Ekspansja i lokalizacja
  • Marketing i SEO w e-commerce: Jak zwiększyć widoczność i sprzedaż?
  • Bezpieczeństwo w e-commerce: Ochrona danych i zapobieganie oszustwom
  • User Experience (UX) i interfejs użytkownika (UI) w e-commerce: Projektowanie przyjaznych sklepów internetowych
  • Sztuczna inteligencja i big data w e-commerce: Nowe możliwości i wyzwania
  • M-commerce: Przyszłość zakupów mobilnych 

Aktywności i materiały dla uczestników

Do wydarzenia można dołączyć bezpłatnie lub wybierając jeden z płatnych pakietów. Wszyscy uczestnicy, niezależnie od pakietu, mogą wziąć udział w sesjach Q&A z prelegentami i mają dostęp do materiałów partnerów wydarzenia. Dla osób, które zdecydują się na płatny pakiet uczestnictwa, organizatorzy przygotowali ponadto półroczny dostęp do treści z konferencji i roczną subskrypcję magazynu „MIT Sloan Management Review Polska”.

Możliwość zgłoszenia udziału oraz więcej informacji o wydarzeniu: ets.ican.pl


Ta konferencja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.