Patronat IAB: Meetup 404 w Warszawie

09/23/2024
26 września w Warszawie odbędzie się konferencja Meetup 404 skierowana do branży SEO, organizowana przez Fabrykę Marketingu. Nadchodząca edycja odbędzie się pod hasłem Content Creation. IAB Polska objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Meetup 404 powstał z myślą o branży SEO i edukacji specjalistów w tym sektorze. Idąc za głosami osób związanych nie tylko z SEO, ale i z całym digitalem, czyli właśnie tym w czym się specjalizujemy, rozwinęliśmy formułę i obecnie, realizujemy każdą edycję z innym tematem związanym z digitalem. Nadchodząca edycja odbędzie się pod hasłem Content Creation.

Konferencja kierowana jest do managerów, dyrektorów marketingu dużych marek, domów mediowych i agencji reklamowych, marketerów i managerów, osób odpowiadających za komunikację w swoich firmach. Zapraszamy również content creatorów, specjalistów i wszystkie kreatywne głowy!

Do dyspozycji uczestników będą również stoiska naszych partnerów, gdzie będzie można poznać ich propozycje, nawiązać kontakty biznesowe i skorzystać ze specjalnych promocji.

Wydarzenie jest bezpłatne dla uczestników.

Data: 26.09.2024 r.

Miejsce: Przestrzenie Bruna, ul. Białostocka 22 w Warszawie

Ling do rejestracji tutaj >

 

AGENDA:

17.00 – 17.20 Rejestracja gości + Networking

17.30 – 17.35 Otwarcie konferencji

17.40 – 18.10 Kama Kotowska – Storytelling. Jak historie zmieniają content w lep na klienta?

18.15 – 18.45 Daniel Przygoda – Czym jest kreatywność i co ma z nią wspólnego chleb?

18.50 – 19.20 Bartosz Walat – Dlaczego internet zaczął przypominać telewizję? I co z tego wynika.

PRZERWA: 15 min

19.35 – 20.05 Tomasz Palak – Content creation czy jednak content inspiration? I co na to paragrafy.

20.10 – 20.40 Anna Ledwoń-Blacha – „Kreatywne” rytuały i działania na co dzień: co ułatwia mi życie i tworzenie treści. Tips & tricks.

20.45 – 22.30 Networking (Open Bar + catering)

 


To wydarzenie zostało objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.