Patronat IAB Polska: 14. edycja Filmteractive w Łodzi

10/10/2025
23 października 2025 r. w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej odbędzie się 14. edycja Filmteractive – konferencji, która od lat łączy twórców, biznes i nowe technologie. W centrum uwagi jest innowacja, gaming oraz francuski sektor kreatywny. IAB Polska objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

POLSKI I FRANCUSKI SEKTOR KREATYWNY SPOTKAJĄ SIĘ W ŁODZI PODCZAS FILMTERACTIVE 2025!

Filmteractive 2025 to: eksperckie panele i prezentacje praktycznych case studies, networking z międzynarodowymi firmami gamingowymi, dyskusje o AI, innowacjach i przyszłości przemysłów kreatywnych. Konferencja kompleksowo pokazuje, jak łączyć kreatywność z biznesem i technologią. Wydarzenie wpisuje się w formułę Country of Focus, w ramach której Filmteractive prezentuje doświadczenia wybranych państw w rozwijaniu sektora kreatywnego. W 2025 roku na konferencji zaprezentuje się Francja, a szczególnym punktem programu będzie Gaming Arena, gdzie polscy uczestnicy spotkają się z francuskimi studiami gamingowymi.

Filmteractive od lat pokazuje, że kreatywność to nie tylko sztuka, ale także kluczowy zasób gospodarczy. Współpraca między twórcami i biznesem otwiera drogę do innowacji, a dzięki tegorocznej formule Country of Focus: France dajemy branży wyjątkową okazję, by czerpać inspiracje i nawiązywać międzynarodowe partnerstwa – mówi Olgierd Cygan, założyciel Filmteractive i prezes Future.Company.

Na scenie pojawią się przedstawiciele globalnych marek, instytucji i organizacji branżowych, którzy będą dyskutować o kluczowych wyzwaniach w sektorze kreatywnym: od AI po sposoby skutecznego łączenia biznesu z twórcami. Na scenie pojawi się m.in. Dawid Borowiec, Head Global Marketingu w Danone, który opowie o tym, kiedy marka staje się ikoną na przykładzie Evian oraz o inspirujących partnerstwach kreatywnych. Nie czy, ale dlaczego biznes potrzebuje kreatywności – na to i inne pytania odpowie Dariusz Maciołek (CMO&CXO BNP Paribas) w rozmowie z Olgierdem Cyganem (Prezesem Future.Company / założycielem Filmteractive). W programie są również dwie dyskusje, w których eksperci pokażą, jak współpraca z twórcami może realnie wspierać rozwój biznesu oraz jak AI zmienia reklamę i sektor kreatywny. Praktycy rynku przeanalizują wpływ nowych narzędzi i modeli działania na branżę. Ważnym punktem programu będzie także prezentacja programu Kreatywna Europa, która przybliży możliwości finansowania międzynarodowych projektów.

Tegoroczna edycja Filmteractive odbywa się w partnerstwie z R_ed Rethink Digital Fest – topowym wydarzeniem na styku biznesu i technologii.

Dla firm członkowskich IAB Polska organizator wydarzenia przygotował bezpłatne wejściówki, które można zdobyć kontaktując się z nami pod adresem: m.stepien@iab.org.pl

Więcej informacji: www.filmteractive.eu


Ta konferencja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla sektora komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

27 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”. Organizatorem wydarzenia jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.