NAV agency nową firmą członkowską IAB Polska

08/28/2025
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza NAV agency - kreatywna agencja aktywacyjna, skupiająca kompetencje kreatywne i aktywacyjne pod jednym dachem.

NAV agency łączy przemyślaną strategię z wyróżniającą kreacją i skutecznymi mechanikami. Specjalizuje się w obsłudze end-to-end – od strategii i kreacji, przez rekomendację touchpointów komunikacyjnych, aż po implementację i nadzór. Realizuje wielokanałowe kampanie 360 ze szczególnym uwzględnieniem kanałów sprzedaży. Agencja działa od 2016 roku, łącząc partnerskie podejście z doświadczeniem we współpracy z liderami rynkowymi. Jej działania były wielokrotnie nagradzane, zarówno za efektywność, jak i kreatywne podejście.

Dołączenie NAV agency do IAB Polska to naturalny krok w rozwoju – działając na rynku reklamowym chcemy aktywnie uczestniczyć w jego kształtowaniu, dbając o przestrzeganie standardów i kierując się wartościami, które stanowią fundament zdrowego ekosystemu reklamowego.

Jednocześnie członkostwo daje nam dostęp do najświeższej wiedzy i badań IAB Polska, co przekłada się na realną wartość dla nas i naszych klientów – gwarantując, że rozwiązania, które tworzymy, podążają za globalnymi trendami i odpowiadają na zmieniające się potrzeby rynku.

– komentuje Tomasz Nawój, Chief Client Partner & Co-Founder NAV agency

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: „Quo vadis RODO? Quo vadis AI Act?”. Seminarium na UŁ

Patronat IAB: „Quo vadis RODO? Quo vadis AI Act?”. Seminarium na UŁ

Centrum Ochrony Danych Osobowych i Zarządzania Informacją Wydziału Prawa i Administracji UŁ zaprasza do udziału 9 grudnia br. w seminarium naukowym „Quo vadis RODO? Quo vadis AI Act? Czy Unia Europejska potrafi wspierać innowacyjność, jednocześnie chroniąc prawa podstawowe?”. Wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska

IAB Polska nawiązuje stałą współpracę z Wydziałem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego

IAB Polska nawiązuje stałą współpracę z Wydziałem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – właściciel programu certyfikacji DIMAQ – nawiązał stałą współpracę z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Nowe partnerstwo ma wzmocnić edukację cyfrową i wesprzeć przyszłych specjalistów w zdobywaniu aktualnej, praktycznej wiedzy dotyczącej marketingu cyfrowego i rynku mediów.