Dołączylismy do Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców

11/13/2020
Z przyjemnością informujemy, że z dniem 10.11.2020 dołączyliśmy do Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.

Rada Przedsiębiorców jest organem opiniodawczym i doradczym Rzecznika. Zapewnia stały i bezpośredni kontakt Rzecznika ze środowiskiem przedsiębiorców. Obszarami działania Rady są m.in.

  • wspieranie Rzecznika w działaniach na rzecz obrony praw polskich przedsiębiorców;
  • monitorowanie sytuacji przedsiębiorców z sektora MŚP;
  • diagnozowanie problemów i reagowanie w przypadkach wymagających interwencji Rzecznika;
  • opiniowanie oraz opracowywanie projektów ustaw, które bezpośrednio wpływają na sektor MŚP.

Nasi przedstawiciele będą uczestniczyć w pracach wybranych Zespołów Roboczych oraz opiniować projekty legislacyjne przekazane do konsultacji.

Więcej informacji o działaniu Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców dostępnych jest TUTAJ.
Pismo przewodnie znajduje się TUTAJ.

Czytaj także

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób. 

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska.