Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza hybrid.ai.

08/02/2019
hybrid.ai jest międzynarodową firmą z obszaru AdTech, która powstała w 2011 roku i od tamtego czasu prężnie się rozwija i poszerza zasięg swoich działań, będąc obecnie dostępna m.in. w Niemczech, Rosji i USA.

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza międzynarodowa firma hybrid.ai.

hybrid.ai jest międzynarodową firmą z obszaru AdTech, która powstała w 2011 roku i od tamtego czasu prężnie się rozwija i poszerza zasięg swoich działań, będąc obecnie dostępna m.in. w Niemczech, Rosji  i USA.
W październiku 2017 roku hybrid.ai postanowiła wystartować także na rynku polskim. System rozwijany przez firmę wykorzystuje uczenie maszynowe i algorytmy sztucznej inteligencji, w celu umożliwienia i ułatwienia szybkiego zwiększenia efektywności zakupu mediów cyfrowych.

Polski rynek reklamy cyfrowej jest jednym z najbardziej chłonnych na innowacyjne rozwiązania w skali europejskiej. Uważamy, że w obecnej sytuacji, kiedy nad Wisłą wydatki na działania w kanałach cyfrowych z roku na rok rosną, należy wprowadzać na rynek profesjonalne narzędzia wspomagające efektywność kampanii. Chcemy zapewnić polskiemu klientowi światowe standardy poprzez transparentność, skuteczność i pełną kontrolę. Jesteśmy przekonani, że IAB Polska będzie wręcz idealnym partnerem do realizacji naszego celu biznesowego. Zgłaszamy pełną gotowość i chęci do wzięcia udziału w pracach organizacji.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

 

 

Czytaj także

Weź udział w dziesiątej edycji badania IAB Europe nt. programmatic

Weź udział w dziesiątej edycji badania IAB Europe nt. programmatic

Ruszyło coroczne badanie „Attitudes to Programmatic Advertising Survey 2024” – to dziesiąta edycja tego badania prowadzonego przez IAB Europe. Do wypełnienia krótkiej ankiety zapraszamy wszystkich uczestników ekosystemu reklamy programmatic. Termin upływa 26 lipca 2024 r.