Konferencja online „Hejting i trolling w internecie. W epoce sztucznej inteligencji”

09/20/2024
Zapraszamy do udziału w konferencji online „Hejting i trolling w internecie. W epoce sztucznej inteligencji”, która odbędzie się 25 września 2024 roku. Organizatorem konferencji naukowej jest sekcja PUBLIC RELATIONS Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Konferencja odbędzie się pod patronatem honorowym IAB Polska.

3. edycja konferencji naukowej „Hejting i trolling w internecie. W epoce sztucznej inteligencji” odbędzie się w trybie online, a rejestracja na wydarzenie jest bezpłatna. Program dostępny jest w pliku >

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematyką konferencji do zgłoszenia biernego uczestnictwa przy pomocy formularza zamieszczonego >

Zgłoszenia na konferencję trwają do 24 września 2024 roku.

 

Członkowie komitetu organizacyjnego i naukowego:

prof. ucz. dr hab. Anna Adamus-Matuszyńska (UŚ)

prof. ucz. dr hab. Klaudia Cymanow-Sosin (UPJP2)

prof. ucz. dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska (UW)

prof. ucz. dr hab. Józef Kloch (UKSW)

prof. ucz. dr hab. Monika Przybysz (UKSW)

dr Milena Kindziuk (UKSW)

dr Agnieszka Marzęda (UW)

dr Karolina Ołtarzewska (UKSW)

dr Karolina Podlewska (UKSW)

dr Łukasz Przybysz (UW)

dr Emilia Zakrzewska (UW)

mgr Aleksandra Piwowarczyk (UW)


To wydarzenie zostało objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.